  • Data: 2005-10-11 04:57:13
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: Sendy <s...@g...pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Oct 2005 09:38:50 +0200, castrol <j...@w...blumen.pl> wrote:

    > Biorac towar z polko po cenie jaka widnieje obok niego lub pod nim
    > (sprawdzic czy cena rzeczywiscie jest cena danego towaru - mozna nawet na
    > dowod zrobic zdjecie) Isc do kasy, i zapalcic tyle ile powinienes i wyjsc.
    >
    > Jesli im sie cos nie podoba niech wzywaja policje :)

    Gdy się upierałem, że powinni mi sprzedać towar z ceną jak na nim
    widnieje, dwukrotnie kończyło się to tak samo: przychodziła panienka z
    POK i anulowała to co było nabite. Tym samym dowód znikał, a mi
    pozostawała zasychająca piana na pysku ;))

    Teraz myślę, że lepiej było towar kupić drożej ( w miarę możliwości
    sporządzić dok. fotograficzną półki z towarem), a potem złożyć
    reklamacje. Wzywając policje, uzyskam może jakieś tam potwierdzenie
    faktu nieprawidłowego oznaczania towaru, ale co dalej jeśli mi go nie
    sprzedadzą - mam występować na drogę cywilną z powodu kilku zł ? Lepiej
    skorzystać z prostrzej drogi reklamacyjnej IMHO.

    Dzięki za rady,
    Pozdrawiam,
    S.