  • Data: 2005-10-09 18:28:51
    Temat: Re: sklep - niezgodność ceny na półce i w kasie
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kretyna zdzierze. Nie kazdemu dano po rowno.

    Mowie o takich z gatunku "wladca plyty chodnikowej". ;-) Ostatnio mialem
    taka historyjke... Czekam sobie spokojnie w podworzu osiedla na dziewczyne.
    Usiadlem na brzegu fontanny, otoczonej kostka brukowa. Podchodzi jakis
    grubasek z wasem i mowi, ze "20 metrow dalej sa laweczki". Patrze ci ja sie
    na niego, jak na kretyna i... no co mam odpowiedziec. Ten do mnie "zapraszam
    na laweczke" - podziekowalem za zaproszenie, ale tu mi dobrze. Tam nie ma
    slonca. Postal i poszedl. Po chwili przychodzi ... ochroniarz.
    "Administrator budynku kazal mi usunac pana bo tu nie wolno siedziec"...
    Skroce opowiesc - skonczylo sie na wezwaniu policji, bo chcieli wezwac
    patrol ochrony, zeby usunac mnie z terenu osiedla strzezonego. Zaznacze, ze
    wygladam normalnie, a nie jak dres, czy bandyta. Tego dnia bylem pod
    krawatem. I co? Nic. Policja nie widziala powodu zeby cokolwiek wystawic -
    nawet mandat. Ochrona, gdyby nie policja, pewnie by mnie pobila. Tacy sa
    wlasnie polaczkowie... i takich tepie.

    Pozdrawiam,

    Tiger