  • 1. Data: 2004-01-06 09:26:30
    Temat: sklep internetowy
    Od: "onechaos" <c...@o...comNOSPAM>

    Witam wszystkich
    Zamierzam w najbliższym czasie otworzyć sklep internetowy, którego grupą
    docelową będą głównie firmy, wiec musze mieć możliwość wystawiania faktur
    VAT.

    Teraz pytania
    czy obowiązują mnie jakiekolwiek ulgi podatkowe z tytułu studiów?
    czy muszę płacić pełny VAT - tj. ~700 zł by móc prowadzic tego typu
    działalność?
    jak wygląda kwestia wpłat bezgotówkowych tj. na konto bankowe?

    być może są jakieś serwisy prawne, gdzie poruszano temat sklepów
    internetowych, prosiłbym wówczas o linki/adresy.

    Dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-06 11:27:51
    Temat: Re: sklep internetowy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Jan 2004, onechaos wrote:
    [...]
    >+ czy muszę płacić pełny VAT - tj. ~700 zł by móc prowadzic tego typu
    >+ działalność?

    Panie majster :) (bez urazy poproszę !) konsultuj swoje pomysły
    z jakimś biurem podatkowym, bo jeszcze "ktoś ci powie" i będziesz
    miał zagwozdkę jak jeden z kolegów na .podatki.
    Zdajesz sobie sprawę że ZUS i VAT to inne światy prawne ? :)

    >+ jak wygląda kwestia wpłat bezgotówkowych tj. na konto bankowe?

    ...w kwestii ??
    Jeśli chodzi o podatki - przejrzyj groups.google.pl -> zaawansowane,
    grupa *.podatki, hasła "bezgotówkowe", "wysyłkowa" itp.
    Wpłaty *przelewem* np. zwalniają z obowiązku posiadania kasy
    fiskalnej (nie mylić z przelewami *na konto* - to nie
    wystarczy !). Musisz zawsze wyłożyć co masz na myśli :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 3. Data: 2004-01-06 16:28:38
    Od: "onechaos" <c...@o...comNOSPAM>

> [...]
    > miał zagwozdkę jak jeden z kolegów na .podatki.
    > Zdajesz sobie sprawę że ZUS i VAT to inne światy prawne ? :)

    ah, rzeczywiście, nie wiem jak mogłem to pomylić ;/

    dziekuje, zaraz bede szukal :)
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-01-07 09:36:18
    Od: "automoto" <a...@g...pl>

    Użytkownik "onechaos" <c...@o...comNOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > być może są jakieś serwisy prawne, gdzie poruszano temat sklepów
    > internetowych, prosiłbym wówczas o linki/adresy.

    jesli chodzi o zagadnienia zwiazane ze sklepami (i ogolnie ebiznesem) 0 to
    polecam www.Vagla.pl

    pozdrawiam