  • 1. Data: 2005-01-28 11:01:54
    Temat: Re: skazani - jak liczą im emeryturę?
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Wwa" <w...@t...pl.nospam> napisał(a)
    w news'ie: news:ctd20l$or2$1@news.dialog.net.pl

    > Mam pytanko. Czy aby nie z naszych podatków płacą emerytury tym co
    > przesiedzieli w więzieniach bo narozrabiali?

    Nie wiem czy z Twoich, ale z moich i części grupowiczów
    na pewno. Jest to jednak nieistotne z czyich pieniędzy
    jest to płacone. Równie nieistotne jest czy emeryt "siedział",
    "siedzi" lub będzie "siedział" i gdzie będzie prowadził
    "hulaszczy tryb życia emeryta i rencisty - w więzieniu czy
    na wolności. Istotne jest nabyte prawo do emerytury, a
    to prawo uzyskuje się po spełnieniu kilku warunków.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Przyznanie się do błędu nie poniża, jest aktem odwagi; przeciwnie -

  • 2. Data: 2005-01-28 15:01:05
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Niestety z moich też. Szkoda że potwierdziłes moje obawy.

    a mozesz nieco rozwinac mysl?

    Masz wszystkich skazanych za "śmieci" czy jakis kompleks?

    P.

  • 3. Data: 2005-01-28 18:58:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie. Zwyczajnie nasunęło mi sie pytanie.
    > Za śmieci uznaję kłamców i bydlaków bez względu na to czym się zajmują.

    ja tez, ale zauwaz ze w wiezeniu jest tez spora czesc wiezniow nieslusznie
    skazanych,
    sa tez tacy ktorzy siedza za pierdoly ktore tak naprawde znaczna wiekszosc
    polakow robi
    i nikomu to nie szkodzi, ale statystyki policji wyrabia,
    trudno kogos takiego nazwac bydlakiem.
    Wiec post odrobine nie na miejscu.

    P.

  • 4. Data: 2005-01-28 20:01:54
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Wwa" <w...@t...pl.nospam> napisał w wiadomości

    > Masz jakies kompleksy.

    Też mi odkrycie;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2005-01-28 20:12:32
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Masz jakies kompleksy. Pytanie bylo krotkie i odpowiedz powinna byc
    krotka.

    ja mysle ze wlasnie osoba ktora taki watek rozpoczyna ma, bo nie wiem do
    czego to mialo prowadzic,
    ludziles sie ze wszyscy zaczna sie zalic razem z Toba?

    P.