  • 1. Data: 2004-05-01 09:34:24
    Temat: skarga paulinska /lub paulianska/
    Od: "Jendrek" <j...@h...krakow.pl>

    Czy ktoz z szanownych grupowiczow powie o co w niej chodzi lub podrzuci
    linka? Dzieki, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-05-01 09:46:11
    Temat: Re: skarga paulinska /lub paulianska/
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Jendrek napisał:
    > Czy ktoz z szanownych grupowiczow powie o co w niej chodzi lub podrzuci
    > linka? Dzieki, pozdrawiam.

    było na grupie nie dalej jak wczoraj

    wykaz troche inwencji i poszukaj:
    http://groups.google.pl

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2004-05-01 10:12:01
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Jendrek wrote:

    > Czy ktoz z szanownych grupowiczow powie o co w niej chodzi lub podrzuci
    > linka? Dzieki, pozdrawiam.

    wystarczy googlać

    http://www.edukacjaprawnicza.pl/artykul.php?idart=27
    45

    http://www.windykacja.pl/index.php?dzial=19&act=show
    _doc&id=23

    http://www.e-prawnik.pl/mbs.php3/bD1wbCZzPTMwNQ==

    http://www.e-prawnik.pl/mbs.php3/bD1wbCZzPTM2NTE=

    a jeszcze lepiej zajrzec do podręcznika :D

  • 4. Data: 2004-05-01 10:16:11
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    scream wrote:

    > było na grupie nie dalej jak wczoraj
    >
    > wykaz troche inwencji i poszukaj:
    > http://groups.google.pl

    on o tym wie bo wczoraj sam ten post napisał :D

  • 5. Data: 2004-05-01 10:48:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c6vtd2$sj5$2@news.onet.pl>, glokers wrote:
    > on o tym wie bo wczoraj sam ten post napisał :D

    To po cholere mu pomagasz i zachecasz do dalszej postawy roszczeniowej bez
    minimalnego wkladu z jego strony?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2004-05-01 12:55:53
    Od: poreba <d...@p...com>

    Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> niebacznie popelnil

    > To po cholere mu pomagasz i zachecasz do dalszej postawy
    > roszczeniowej bez minimalnego wkladu z jego strony?
    Do wnisków o likwidację grupy jest inna grupa, i całe te procedury,
    sio z tym z grupy!!! ;)))

    --
    pozdro
    poreba

  • 7. Data: 2004-05-02 21:15:31
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Marcin Debowski wrote:

    > To po cholere mu pomagasz i zachecasz do dalszej postawy roszczeniowej bez
    > minimalnego wkladu z jego strony?

    bo ja taki dobry jestem :D

  • 8. Data: 2004-05-03 02:02:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <c73odc$ftp$1@news.onet.pl>, glokers wrote:

    > bo ja taki dobry jestem :D

    E tam dobry. Dobry to nie jesteś w najmniejszym stopniu. Robisz krzywdę
    takim leniom (i ich otoczeniu) utwierdzając ich w przekonaniu że nic nie
    trzeba samemu bo zawsze się znajdzie "dobry" (zapewne nazywany frajerem)
    który poda im to na tacy, plus zachęcasz innych, podobnych do takiej
    postawy. Z całym, być moze nienaleznym szacunkiem, ty nie jesteś dobry, ty
    nie masz wyobraźni (to zakładając twoje dobre intencje).

    EOT.

    --
    Marcin

  • 9. Data: 2004-05-03 07:46:32
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > postawy. Z całym, być moze nienaleznym szacunkiem, ty nie jesteś dobry, ty
    > nie masz wyobraźni (to zakładając twoje dobre intencje).

    Człowieku co za frustracja z ciebie wychodzi, nawet nazywasz mnie frajerem.
    A ludzie co w kwestiach prawnych podają wszystko innym jak na tacy nazywani
    sa adwokatami i z tego wlasnie żyją.
    Po trzecie przeczytaj to co napisałem i pomyśl (mam nadzieje ze to nie
    bedzie dla ciebie czlowieczku za trudne czy pracochłonne, bo pewnie zajęty
    jesteś zgryzotami i problemami i odreagowujesz atakując ludzi w głupawy
    sposób) dałem mu kilka linków, nie powiedziałem mu co to jest, na koncu
    odesłałem do podręcznika. Czyli jednak wszystko będzie musiał zrobić sam.
    A co do ciebie i twoich poglądów, to po co ty jesteś tu na tym forum???
    forum jest tez po to zeby pomagać, jak ktoś nie widzi różnicy pomiędzy
    skarga paulinska a pauliansksa to potrzebuje pomocy, no ale co ja sie bede
    rozpisywał idz komuś powiedz coś niemiłego, na pewno poczujesz sie lepiej.

    Co do ostatniego zdania twojej wypowiedzi, to... uznam to za strasznie
    zabawną rzecz, bo w sumie wypowiedzianą przez człowieka co nie potrafi
    dobrze interpretować faktów i wnioskować logicznie.

    To forum powinno być moderowane.