  • Data: 2011-12-11 01:18:42
    Temat: Re: skąd ksiądz posiada moje dane osobowe???
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:
    > Wiara chrześcijańska jest dla wielu z nas ważnym składnikiem kultury i
    > życia.

    Raczej pogańskie tradycje zasymilowane przez Watykan. W prawdziwą
    judeochrześcijańską bozię i tak już praktycznie nie wierzycie, bo
    zastąpiliście ją sobie jakimiś własnymi fantazjami, więc można ją sobie
    darować razem z całym jej fanklubem. Święto wiosny, dziady i szczodre gody
    można obchodzić bez jahve i jego żydowskiego proroka. Na pępkowe i na ślub
    też nie ma potrzeby zapraszać czarnoksiężników.

    > minęły już czasy gdy w imię krzyża mordowano innowierców.

    Bo się całe szczęście "zachodnia cywilizacja śmierci" od krzyża uwolniła i
    zaczęła krzyżakom patrzeć na ręce i pilnować by innowierców nie mordowali.
    Zaczęły się więc czasy propagandy, szkalowania i ciągania po sądach ludzi
    nieokazujących niezasłużonego szacunku postaciom i symbolom z bajek.