  • 11. Data: 2005-10-29 18:58:42
    Temat: Re: skacowany rowerzysta !!
    Od: "Maciej K." <a...@m...pl>

    Chodziło mi o to że sensie jesli chodzi o sprawe Michała.....

  • 12. Data: 2005-10-29 21:16:41
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Zarówno z interpretacją jaki i z twierdzeniem, że rolki są przystosowane
    > do poruszania się po drodze ;) Nie wspominając już o ich byciu
    > urządzeniem - prędzej obuwiem ;)

    jesli chodzi o droge.....
    czy to byla droga publiczna? byc moze nie ;)

    Jean

  • 13. Data: 2005-10-29 21:19:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej K. wrote:
    > Chodziło mi o to że sensie jesli chodzi o sprawe Michała.....

    [ciach gigantyczny cytat]

    Chyba nadal jesteś na ciężkim cyku, bo cytujesz jak ostatni lamer...

    Przypatrz się jak inni to robią i wyciągnij wnioski.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 14. Data: 2005-10-29 21:30:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jean wrote:

    > czy to byla droga publiczna? byc moze nie ;)

    Wystarczy także strefa zamieszkania. Np. po lesie mógłby sobie jeździć
    rowerem mając nawet 2 promile (jeśli byłby w stanie ;) ) ale po
    osiedlach i drogach publicznych niestety/na szczęście nie wolno.

  • 15. Data: 2005-11-07 10:56:12
    Od: "Agata" <a...@y...com>

    Chciala, zauwazyc ze kolega nie bedzie karany bo nie popelnil przestępstwa
    więc nie ma mowy o wpisaniu do rejestru skazanych

    wiadomości news:dk0pla$9k4$2@opal.futuro.pl...

  • 16. Data: 2005-11-07 20:56:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Agata wrote:
    > Chciala, zauwazyc ze kolega nie bedzie karany bo nie popelnil przestępstwa
    > więc nie ma mowy o wpisaniu do rejestru skazanych

    Naucz się poprawnie cytować oraz czytać całe wątki. Trochę interpunkcji
    też by się przydało.