  • 1. Data: 2005-10-28 17:53:43
    Temat: odszkodowanie z NNW TUW
    Od: davidson22<d...@t...pl>

    Witam
    W grudniu 2002 miałem wypadek samochodowy jako pasażer,przez to iż pijany
    człowiek wszedł na jezdnie,kierowca zrobił manewr i uderzyliśmy w drzewo.Do tej
    pory trwa sprawa co do winy pijanego pieszego.Miałem złamanie trzonu kości
    udowej,w dokumentach lekarz napisał ,że leczenie potrwa jeszcze rok,czyli gdzies
    do lipca 2003,za co dostałem 2000 zł,a ubezpieczenie chyba było na 6000 zł.Przez
    cały ten czas byłęm niepełnosprawny,jednak stan zdrowia pogorszył sie i
    przeszedłem operację w lutym 2005 z powodu zapalenia kości,ponieważ nic nie
    pomogłą wysłano mnie do Kliniki Specjalistycznej w leczeniu zapaleń kości,i tam po
    leczeniu antybiotykami przeszedłem kolejną operację w celu usuniecia metalu i
    oczyszczeniu uda w sierpniu 2005.
    Czy mogę sie domagać dodatkowego odszkodowania z NNW , za to że leczenie
    trwało o prawie 1,5 roku dłużej niż stwierdził wcześniej lekarz w orzeczeniu do
    TUW,a poza tym nie jest powiedziane że to już koniec leczenia,bo z tego co
    powiedział lekarz ,zapalenie kości jest chorobą przewlekłą.I czy należy mi sie
    odszkodowanie inne niż to NNW?Jeżeli skazany zostanie pijany pieszy za
    spowodowanie wypadku,czy mogę sie od niego odszkodowania,a wrazie jak nie
    bedzie miał z czego płacić to co mogę zrobić?
    Dziękuję bardzo

    -> http://usenet.pomocprawna.info