  • 41. Data: 2020-08-04 20:01:24
    Temat: Re: siostra Bernadetta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.08.2020 o 19:34, J.F. pisze:

    > Mowisz, ze teraz abwera lepiej wyszkolona ?

    Nie. Mówię, że kiedyś istniało coś takiego jak prawo. Teraz mają to w
    dupie, bo co zrobisz - do ziobrokratury się poskarżysz? Trzy godziny i
    umorzone a cieć co zalenie przyjął za bramą.

    > Sprawa okazuje sie miec dalszy ciag
    >
    > https://www.wprost.pl/tylko-u-nas/10295920/skazany-z
    a-laptopa-latkowskiego.html

    > Sedzia chyba starej nominacji, prokurator oryginalny - ale moze dostali
    > nowych skrzydel :-)

    Prokurator chyba oryginalny, ale to nie on pierwszy wniósł oskarżenie,
    bo piszą, że wcześniej umorzyli... Nie coś się nie zgadza.

    > Bo cos tam mozna przeczytac o umorzeniu ... czyzby sie ktos odwolal ? :-)

    A może masz rację - umorzyli, a prokurator prowadzący akcję się odwołał...

    Także widzisz, że tak czy inaczej chuja daje ta legimka w sporze z państwem.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2020-08-04 20:50:53
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 04.08.2020 o 14:31 Andrzej Kłos <a...@w...pl> pisze:

    > Nie wiesz co mówisz/piszesz.
    >
    > Jakie zwalczanie zła złem? One postawiło na drodze szatana dobro. Bo
    > tylko dobro może zniszczyć zło. I tak zrobiły.
    >
    > "Nie upadniemy niżej niż w ręce Boga". Tego rozumem nie pojmiesz. Tylko
    > wiarą. Głęboką.

    Ty tak na poważnie?
    Kamil

  • 43. Data: 2020-08-04 21:58:55
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Kubuś Puchatek pisze:

    > Ty tak na poważnie?

    A ty tak na poważnie zadajesz to pytanie?

    Ja staram się w prosty sposób przedstawić istotę myślenia sióstr
    zakonnych, którego to sposobu nie jest w stanie ogarnąć "normalny"
    człowiek, posługujący się tylko szkiełkiem i linijką. Co więcej, mam
    znajomych, którzy z zakonem nie mają prawie nic wspólnego (prawie, bo
    dofinansowują jakieś tam zgromadzenie sióstr, które przez COVID znalazło
    się w kiepskiej sytuacji finansowej) i myślą tak samo: POLSKA /adversus/
    szatan. DUDA /adversus/ cała reszta.

    I jakiekolwiek rozważania prawne, artykuły KK nie mają kompletnie
    żadnego zastosowania. Apage satanas (czy jakoś tak).

  • 44. Data: 2020-08-05 00:30:06
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 04.08.2020 o 21:58 Andrzej Kłos <a...@w...pl> pisze:

> [...]
    >
    > I jakiekolwiek rozważania prawne, artykuły KK nie mają kompletnie
    > żadnego zastosowania. Apage satanas (czy jakoś tak).

    Uff, dziękuję więc za odpowiedź.
    Kamil

  • 45. Data: 2020-08-06 10:59:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nad Wisłą?
    Nigdy w naszej historii nie istniało.
    Stąd też trudno wprowadzić.
    Bo opór społeczny.
    Każdy z 38 milionów myśli "jak będzie prawo to nie pocwaniaczę" i są przeciw.

    -----

  • 46. Data: 2020-08-06 11:20:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2020 o 10:59, ąćęłńóśźż pisze:

    > Nigdy w naszej historii nie istniało.
    > Stąd też trudno wprowadzić.
    > Bo opór społeczny.
    > Każdy z 38 milionów myśli "jak będzie prawo to nie pocwaniaczę" i są
    > przeciw.

    Mylisz się. Wiele osób na codzień prawa przestrzegało i miało poczucie,
    że w razie czego w dużej części przypadków może liczyć na ochronę swoich
    praw (inna sprawa że często dopóki nie spróbowało tej ochrony:( )

    I jednocześnie masz rację - ja obecnie jestem jednym z tych 38 milionów
    co uważam, że jedynym ograniczeniem przeciw robieniu w chuja władzę jest
    to, że mają większą pałę. No ale przecież nie zawsze obywatela dorwą
    żeby spałować i wtedy motywacji do uczciwości wobec państwa nie ma
    żadnej. Innymi słowy władza łamie prawo, to i obywatele nie mają żadnego
    przekonania, że mają jakiś tam moralny obowiązek go przestrzegać. Jak
    lecimy w chuja to po całości. I niech potem władza nie jęczy, że
    obywatele w dupie mają prawo - jak było w piosence we didn't start the
    fire!

    Kiedyś cytowałem wyrok (sic!) TK (jeszcze tego prawdziwego), że nie
    można mówić o naruszeniu zaufania obywatela do państwa, bo przecież
    obywatel musi sobie zdawać sprawę, ze to zaufanie powinno być
    ograniczone. Tłumacząć na chłopski - nie można naruszyć czegoś co nie
    ma. Skoro obywatel wierzy w głupoty, to znaczy że głupi i głupiego nie
    szkoda;)

    --
    Shrek

  • 47. Data: 2020-08-06 11:48:58
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ciebie to warto na terapię do Ameryki wysłać.
    Rok by wystarczył??
    ;-))

    -----

  • 48. Data: 2020-08-06 12:15:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2020 o 11:48, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ciebie to warto na terapię do Ameryki wysłać.
    > Rok by wystarczył??

    Nie muszę . I bez tego wiem, że ameryka to państwo prawników a nie prawa:P

    --
    Shrek

  • 49. Data: 2020-08-06 13:42:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    OIDP to III Rzesza była państwem prawa.
    Ordnung muss sein.

    -----

  • 50. Data: 2020-08-06 13:52:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.08.2020 o 13:42, ąćęłńóśźż pisze:
    > OIDP to III Rzesza była państwem prawa.
    > Ordnung muss sein.

    Coś w tym jest.

    --