  • Data: 2010-03-08 09:46:12
    Temat: Re: sim-lock, cid-lock - legalność
    Od: RadoslawF <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-03-08 02:38, Użytkownik BartekK napisał:
    > Kupując telefon (powiedzmy za 100zł) + umowa (np na 2 lata) - po prostu
    > stajemy się posiadaczem telefonu. Nikt mi nie wmówi że "telefon jest
    > operatora", a to że podaje cenę za telefon taniej-niż-chciałby-sprzedać
    > to promocja, bo wie że i tak zarobi na abonamencie przez te 2 lata.
    > Chyba się zgadzamy?

    "Dostając" wymarzony gadżet w "promocji" trzeba czytać ze zrozumieniem
    warunki umowy. Praktycznie mało kto to robi i ma potem kwiatki w stylu
    umowy dłuższej niż gwarancja na promocyjne urządzenie czy nawet
    konieczność płacenia rachunku/abonamentu w sytuacji kiedy urządzenie
    jest w serwisie bo umowę mamy podpisana z firmą XXX a urządzenie
    "zakupiliśmy" od firmy YYY.
    Kwiatków takich jest więcej i dotyczą naiwnych którym się zdaje
    że firma oferująca sprzęt warty tysiąc zł za sto złotych chce
    zrobić dobrze klientowi a nie sobie.