  • Data: 2010-03-08 10:08:58
    Temat: Re: sim-lock, cid-lock - legalność
    Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-08 04:36, pwz pisze:
    > W dniu 2010-03-08 02:38, BartekK pisze:
    > (...)
    > (...)
    >
    > W umowie powinno to być zapisane. Podpisujesz _umowę_, w której zgadzasz
    > sięna takie warunki. A jak ci się nie podoba, "to se pan idź do innego
    > operatora".
    Masz jakąś komórkę z abonamentem/umową? Spójrz w swoją umowę, czy masz
    tam zapisane cokolwiek O TELEFONIE że ma/musi mieć simlock, cid-lock,
    musi mieć grafiki operatora i inne personalizacje pod danego operatora,
    oprogramowanie specyficzne dla danego operatora itd? W mojej umowie jest
    wyłącznie mowa o sprawach abonamentu, płatności itd, trochę o karcie
    sim, a nic o telefonie.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173