  • Data: 2003-08-28 13:47:46
    Temat: Re: sfalszowana legitymacja
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tia tylko jakos nie tedy droga, bo malolata ktory przerobil legitke aby
    > taniej jezdzic, wsadza sie do pudla za rzekome uchylanie sie od rozprawy,
    > bandytow przekrecajacych grube miliony albo aferzystow z pierwszych stron
    > gazet przesluchuje sie z wolnej stopy albo wogole udaje sie, ze nic sie
    nie
    > stalo

    Pewnie - najlepiej wypuszczac wolno wszystkich przestępcow zeby bylo
    sprawiedliwiej tylko dlatego, ze paru wiekszego kalibru nie udalo sie
    zlapac.
    Łebek swiadomie sfalszowal dokument (art 270 par 1 KK) a do tego rownie
    swiadomie uchylal sie przed wymiarem sprawiedliwosci - do prawdy trudno mi
    jest pojąć to swięte oburzenie w mediach. Przeciez mial szanse odpowiadac z
    wolnej stopy, ale nie skorzystal, wiec trzeba go bylo zdyscyplinowac.

    pdr
    Olo