  • 21. Data: 2003-01-02 08:27:27
    Temat: Odp: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Leszek <l...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:av0sk1$vh9$...@t...icpnet.pl...

    > Szczególnie we więzieniach pełno jest niezadowolonych i negatywnie
    > oceniających pracę sądów;))) Ankieta tam przeprowadzona wykazałaby ok.99%
    > niezadowolonych(ten 1% tp masochiści i zimą bezdomni celowo tam
    trafiający).

    przeważnie przepełnienie jest jesienią/zimą odpowiada to większosci jakis
    tam wikt i spanko :-) moze i sie zdarzaja przypadki jak w kazdym zawodzie
    moze dojsc do pomyłki ale nieporozumieniem jest wierzyc ,że siedzi sie za
    niewinność

    Sandra

  • 22. Data: 2003-01-02 08:30:06
    Temat: Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > przeciez dobrze pracujemy :-) a ,że nie pomyśli stron to już inna historia

    Wierzę że dobrze pracujecie ;). Pewnie jak w każdym zawodzie i tu są
    fachowcy
    jak i partacze, ale ja nie pisałem o tym, tylko napisałem że choćby ktoś
    zarabiał 100zł
    i godził by się dobrowolnie na to (niekoniecznie sędzi) to jest zobowiązany
    do wykonywania
    pracy solidnie! Tylko o to mi chodziło, nic poza tym, nikogo nie
    krytykowałem
    i nikomu nie wytykałem błędów ;)))).

    Pozdrawiam

    Darek

  • 23. Data: 2003-01-02 08:33:11
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Darek <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:av0t8l$nm6$...@n...tpi.pl...

    > Wierzę że dobrze pracujecie ;). Pewnie jak w każdym zawodzie i tu są
    > fachowcy
    > jak i partacze, ale ja nie pisałem o tym, tylko napisałem że choćby ktoś
    > zarabiał 100zł

    no nie przesadzaj ;-) ubolewam nad tym co sie dzieje np. w służbie zdrowia
    ...być głodnym to jakosc pracy jest wątpliwa i jakas nie moge sobie
    wyobrazić tego by pracować na pusty brzuszek :P

    Sandra

  • 24. Data: 2003-01-02 08:57:41
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

[...]

    to nie jest uzasadnienie

  • 25. Data: 2003-01-02 09:00:43
    Temat: sędziowie [było Re: Kradziez na stacji benzynowej cd.]
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 26. Data: 2003-01-02 09:02:23
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

  • 27. Data: 2003-01-02 09:06:56
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:01b801c2b24d$86092f50$a740200a@zm...
    > ja nie o tym, że za dużo zarabiają, ale że nader często ich kwalifikacje
    > są - hmmm - dziwne, a podejście
    > do spraw lekceważące nieco. Nie chodzi naturalnie o wszystkich.

    masz na mysli z urzędu :-) ?

    Sandra

  • 28. Data: 2003-01-02 09:08:38
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:01b201c2b24d$4bb36870$a740200a@zm...
> [...]
    się
    > fizycznie i psychicznie nad żoną, po usłyszeniu wyroku skazującego go na 3

    wielu tak mówi:-) alkoholika zamykasz na stacjonarne to mówi ,ze ty jestes
    alkoholikiem :-)

    Sandra

  • 29. Data: 2003-01-02 09:13:19
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : wielu tak mówi:-) alkoholika zamykasz na stacjonarne to mówi ,ze ty jestes
    : alkoholikiem :-)

    no, i pozbywasz się konkurencji, coś w tym jest :)