  • Data: 2021-06-25 18:59:38
    Temat: Re: sedzia pokoju
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jun 2021 17:53:04 +0200, Shrek wrote:

    > No właśnie. Przy czym poza sprawami oczywistymi równie dobrze mógłby
    > cieć na bramce kostką rzucać. A nóż strony się zgodzą z rzutem.

    A tu sie nawet nie rzuca kostka, tylko wypisuje z automatu :-)
    Licza, ze podejrzany pomysli i sie "przyzna" czy licza, ze jak
    dostanie pisemko "wyrok" to sie podda ?

    > W każdej zasadniczo. No dobra prawie każdej.

    Jak Kowalski ukradnie Nowakowi rower, to dwa odszkodowania ?

    > A kogo to obchodzi? Panstwo ma obowiązek zapewnienia uczciwego procesu -
    > za panstwo w tym zakresie odpowiedzialne jest zeroministerstwo.

    No i co - od razu doprowadzac swiadkow przymusowo, wyciagac ich ze
    szpitali, itp

    A "uczciwy proces" to tez zapewnienie mozliwosci przedstawienia
    swiadkow i dowodow.

    > Trudno. Państwo jest zobowiązanie, niech to będzie problem państwa a nie
    > strony. Zwłaszcza że to w 90% działa na szkodę strony poszkodowanej.

    No to po prostu panstwo wyplaci odszkodowanie, a zaplacisz ... Ty.
    W podatkach :-)

    > Proponuję 100 lat;)

    A w druga strone - godzine, dzien, tydzien?

    Suweren tego nie chce :-)

    J.