  • Data: 2021-06-28 09:44:52
    Temat: Re: sedzia pokoju
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 Jun 2021 19:51:57 +0200, Shrek wrote:
    > Z tego co pamiętam to z początków pandemii. Zresztą co wy z tą pandemią
    > - sądy normalnie działały tylko głównie w trybie kapturowym - niby jak

    Wcale nie tak normalnie.

> [...]
    > niejawnym). I tak się sprężyli, bo wcześniej czekali na potwierdzenie
    > odbioru z poczty postanowienia o przeniesieniu w tryb niejawny... które
    > wysłali pocztą... elektroniczną. Nawet nie skan z podpisem - maila -
    > podpisanego ascii. I jak dzwoniłem co oni odpierdalają to prosili, żebym
    > im przysłał pocztą oświadczenie że odebrałem mailem... W międzyczasie po
    > prostu... zadzwonił RPO i mówi że wygrałem. Pytam o co biega a on mówi
    > że odpis dostał i zdziwiony że ja nie. Trzy dni potem awizo u mnie -
    > okazuje się, że samo wysłanie wyroku zajęło im półtora tygodnia od daty

    A to nie jest normalne ?
    Wyrok sad oglasza na posiedzieniu, potem musi uzasadnienie spisac,
    potem musi przejsc przez sekretariat ... i tak w miare szybko.

    Wielu sedziow zostalo ukaranych za opoznienia w uzasadnianiu.
    https://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/308219921-Sedziow
    ie-upomnienie-za-zaleglosci-w-pisaniu-uzasadnien.htm
    https://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/303099981-Czy-bed
    a-zarzuty-dyscyplinarne-dla-szefa-nowej-KRS-za-opozn
    ienia-w-pisaniu-uzasadnien-wyrokow.html
    https://www.rp.pl/Sedziowie-i-sady/301289918-Sedziow
    ie-maja-duze-opoznienia-w-pisaniu-uzasadnien-wyrokow
    .html

    Wiec twoje 10 dni to brzmi blyskawicznie ... chyba, ze to od wydruku
    wyroku.
    Pandemia :-)

    > Teraz się będę doktoryzował z prawa podatkowego, bo na razie państwo
    > sobie przygarnęło podatek od odzszkodowania (oczywiście w 2 progu, bo
    > jak dostajesz trzy i pół roczną pensję w rok to w drugi wpadasz) a IMHO
    > za odszkodowania na podstawie KP się nie należy. Ale to sobie spokojnie
    > w zimę ogarnę:P Może znow trochę kasy wpadnie. A co - polska bogaty kraj;)
    >
    > Mi akurat finansowo na dobre wyszło, ale ogólnie to tragedia. Trzy i pół
    > roku czekania na przywrócenie do pracy to jest przecież zupełnie bez
    > sensu - chyba że własnie przysługuje ci odszkodowanie w wysokości za
> [...]

    A teoretycznie to wlasnie sady pracy sa szybkie :-)

    J.