  • Data: 2016-07-06 09:55:55
    Temat: Re: "ściągnięcie" pracownika z urlopu
    Od: Appletree <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    5...@n...neostrada.pl

    > Z czego ma to wynikać? Na tym on polega, że pracownik może go
    > zażądać, a pracodwaca zobowiązany jest go udzielić.
    >
    > Art. 167^2. Pracodawca jest obowiązany udzielić na żądanie pracownika i w
    > terminie przez niego wskazanym nie więcej niż 4 dni urlopu w każdym roku
    > kalendarzowym. Pracownik zgłasza żądanie udzielenia urlopu najpóźniej w
    > dniu rozpoczęcia urlopu.
    >
    > Widzisz ww. art jakieś miejsce na kaprysy pracodawcy?

    Kiedyś mialam sytuację że odmówiono mi urlopu na żadanie przy czym - to
    byl blad- zglosilam chec wziecia tegoz urlopu ( na zadanie) 2 dni
    wczesniej. wg pracodawcy jesli dezorganizuje sie prace w firmie to
    pracodawca moze urlopu na zadanie odmowic - i wtedy tak sie stalo.

    na razie dalej nic nie wiadomo :( licze, ze jednak ten 25.07 bedzie wolny

    dzieki za odpowiedzi :)

    --
    Appletree

    Nie wiadomo, dlaczego wszyscy mówią do kotów ,,ty",
    choć jako żywo żaden kot nigdy z nikim nie pił bruderszaftu.