  • Data: 2004-09-21 07:23:58
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Beatka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > wiekszosc tego listu brzmi jak opis sredniowiecznej czarownicy i wyglada
    > jakby urodzil sie z samych obaw, ze on siedzial za pedofilię.

    Napisalam wyraznie i to dwukrotnie, ze siedzial za molestowanie dzieci.I nie
    jest to zadna ploteczka ani pomowienie. Wyszedl na zwolnienie warunkowe.Wiec
    jak siedzi i zagaduje lub sie usmiecha do dzieci to dla mnie jest to
    podejrzane.
    A mojego syna zaczepil.Nie obawiam sie, ze go zaczepi, tylko juz go
    zaczepil.

    Pytalam o instytucje/organizacje ,ktore moga pomoc.Pytalam o rade, prosze o
    pomoc a Ty mnie dolujesz....Dzieki.