  • Data: 2004-09-21 09:01:59
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Beatka" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w wiadomości
    news:ciopjr$eaa$1@inews.gazeta.pl...
    > Czy tak naprawde to nie chcemy zmienic tego
    > >

    > co do calego postu wypowiadac sie nie bede, bo nie wiem jak pomoc, ale
    > zaostrzenie prawa
    > (nie chodzi o skierownaie na leczenie po odsiadce, ale o zamykanie "na
    > gebe") bardziej by zaszkodzilo
    > niz pomoglo.
    > To by bylo bardzo wygodne pozbywanie sie "zbednych" osob. (niewinnych
    > oczywiscie)
    > P.

    A mi chodzi jedynie o przymusowe leczenie pedofila po wyjsciu na wolnosc!
    Dlaczego nie mozna tego wprowadzic "od reki" lub chociaz w ciagu miesiaca,
    dwoch? Od paru lat slysze glosy, ze trzeba to wprowadzic, ale ... sie nie
    wprowadza...Dlaczego? To mnie dziwi.
    Poza tym uwazam, ze wiezienie to nie tedy droga - jakies dlugofalowe
    leczenie goscia w psychiatryku raczej.Co tu moze pomoc wiezienie? Uwazam, ze
    nic.