  • 1. Data: 2003-06-26 19:24:13
    Temat: sasiad
    Od: "Witek" <w...@N...gazeta.pl>

    Witam,

    Mam bardzo upierdliwego sasiada mieszkajacego w mieszkaniu nad moim ktory
    bardzo bardzo glosno slucha muzyki w dzien. Ma dobry sprzet i chwala mu za to
    lecz kiedy puszcza swoje basy, nie da sie wytrzymac. Nieraz szklanki i
    talerze wibruja w szafkach. I ja i on wynajmujemy te mieszkania, Pani z
    administracji juz go upominala a on swoje. Czy ja cos moge zrobic? Upiera sie
    ze cisza jest od 22 do 6 i koniec.

    Pozdrawiam,

    Witek

  • 2. Data: 2003-06-26 20:03:04
    Temat: Re: sasiad
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[PISZ BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Upiera sie
    > ze cisza jest od 22 do 6 i koniec.

    Straż miejska. Cisza nocna ciszą nocną ale złosliwe zakłocanie spokoju nawet
    w dzien moze skonczyc sie mandatem [przecwiczylam na muzykolubnej sąsiadce -
    ku jej zdziwieniu praktycznie w samo poludnie zastukali do jej drzwi panowie
    z SM i od tej pory sąsiadka sie juz nam nie narzuca muzycznie]

    HaNkA

  • 3. Data: 2003-06-27 08:54:08
    Od: "Adas" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > talerze wibruja w szafkach. I ja i on wynajmujemy te mieszkania, Pani z
    > administracji juz go upominala a on swoje. Czy ja cos moge zrobic? Upiera

    Śmiało, możesz nawet na 997 call. Sam kiedyś lubiałem włączyć troche
    głośniej, tymbardziej że grałem na imprezach i miałem niezły sprzęt w domu.
    Zapukał policjant i mi mówi że sąsiedzi się skarżą na głośną muzykę. I mi
    jakiś mandat chce pisać . Ale się wybroniłem i powiedział że mi daje
    upomnienie a następnym razem będzie jakaś kara. Także pojęcie ciszy nocnej
    od 22 do 6 rano to ma być tak cicho że nawet nie należy odkurzacza, mixera
    włączać, ani nie robic remontów (wbijanie gwoździ itp), a nie zakaz głośnej
    muzyki. PZDR

  • 4. Data: 2003-06-27 09:19:47
    Od: " Witek" <w...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > włączać, ani nie robic remontów (wbijanie gwoździ itp), a nie zakaz głośnej

    Bardzo bardzo Wam dziekuje!

    Serdecznie pozdrawiam,

    Witek

  • 5. Data: 2003-06-27 18:51:27
    Od: "burenezo" <b...@p...onet.pl>

    "Adas" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    domu.
    > Zapukał policjant i mi mówi że sąsiedzi się skarżą na głośną muzykę. I mi

    dodam jeszcze, że chodzi tu o art 51 kodeksu wykroczeń
    "Art. 51. § 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca
    spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w
    miejscu publicznym,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
    dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
    § 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne."

    masz szczęście, że Cię nie aresztował ;)

    burenezo