  • 1. Data: 2005-01-28 09:54:14
    Temat: samotna matka - jakie instytucje
    Od: b...@w...pl

    Jakie instytucje NAPRAWDĘ pomogą samotnej matce?
    Proszę o adresy (nie internetowe)
    Dzieki za odp.
    Pozdr.

  • 2. Data: 2005-01-28 10:08:04
    Temat: Re: samotna matka - jakie instytucje
    Od: stern - biuro <s...@p...net.pl>

    b...@w...pl wrote:

    > Jakie instytucje NAPRAWDĘ pomogą samotnej matce?

    a w czym?

    Pierwsza jaka przyszła mi na myśl to biuro matrymonialne - adresów nie
    znam, ale na www.pkt.pl coś się powinno znaleźć.

  • 3. Data: 2005-01-28 10:22:32
    Od: "idiom" <i...@w...pl>

    Użytkownik <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jakie instytucje NAPRAWDĘ pomogą samotnej matce?
    > Proszę o adresy (nie internetowe)

    Na jaką pomoc liczysz ?
    Szukasz dachu nad głową, dofinansowania, porad prawnych ?

    Adresy w całej Polsce czy w jakimś regionie?

    pozdr

    Monika

  • 4. Data: 2005-01-28 10:43:56
    Od: b...@w...pl

    > dofinansowania, porad prawnych ?
    >
    > Adresy w całej Polsce czy w jakimś regionie?

    Głównie chodzi o dofinansowania i porady prawne. Najlepiej w woj.
    kujawsko-pomorskim.
    Chodzi o adresy do korespondencji

    Ps. przepraszam, za niescislosci

  • 5. Data: 2005-01-28 11:04:09
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    > Głównie chodzi o dofinansowania i porady prawne.

    jesli chodzi o dzieci pomoc dofinansowania dostaniesz w szkole zgodnie z
    nowa ustawa / ksiazki, obiady, dofinansowanie wycieczek itp., nalezy zlozyc
    wniosek do szkoly i chyba jak sie nie myle to nie mozesz przekroczyc kwoty
    318 / dokladnie poinformuja cie w szkole jesli to sa dzieci szkolne

    Sandra