  • Data: 2021-04-28 06:41:02
    Temat: Re: sąd wyśmiał kulsonów [Świat według GW]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.04.2021 o 01:01, A. Filip pisze:

    > To za PO-Tuska niezawisły sędzia nie skazał obywatela za to że został
    > pobity przez policjanta? [AFAIR przy okazji Marszu Niepodległości]

    Masz na myśli obywatela kloca? A skazał?

    > Ja nie jestem przeciw ograniczaniu niezwykłej łatwości legitymowania
    > obywateli przez policjantów ale może nie rżnijmy głupa jak to wcześniej
    > niby było (dużo) lepiej a dopiero teraz zeszło na dosłowne psy.

    Wychodzi na to że skala jednak była inna. Zresztą od dawna pisałem, że
    zaufanie społeczne do policji wcześniej wynikało tylko i wyłącznie z
    tego, że większośc ze społeczeństwa z nimi nie miała interakcji. Ci co
    mieli (w jakikolwiek sposób - na przykład jako świadek czy pokrzywdzony)
    niemal z automatu uważali ich za bezczelnych nierobów.

    --
    Shrek