  • Data: 2021-04-28 20:20:46
    Temat: Re: sąd wyśmiał kulsonów [Świat według GW]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Babci Kasi nie, a "narodowcow"?
    > A ten policjant, co kopal "narodowca"?
    >
    > Policjant chyba wylecial ... a odszkodowanie zaproponowali? :-)
    >
    > J.

    AFAIR policjant był na ścieżce do "tradycyjnego uniewinnienia" ale
    przypadała rocznica Grzegorza Przemyka. "Niektórzy" tak się
    zagalopowali z opierdalaniem komuchów/PRL/MO za Przemyka że całkowite
    uniewinnienie "sfilmowanego policjanta RP3" (pod rządami PO) wyglądałoby
    fatalnie. Od tego czasu jestem za rokrocznymi ogólnopolskimi obchodami
    śmierci Przemyka.

    --
    A. Filip