  • Data: 2021-04-30 01:04:00
    Temat: Re: sąd wyśmiał kulsonów
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-04-29, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ano przekroczyli. Nikt już się wezwaniami do sądu nie przejmuje - i tak
    > albo postanowienie o odrzuceniu wniosku albo umorzenie.
    >
    > Martwi mnie jedno - teraz to już pozostaje tylko pałować...

    E, niekoniecznie. Teraz pozostaje, żeby sobie uświadomili, że stało się
    już tyle, że sporo z nich za to raczej beknie.
    Jeszcze mnie to zastanawia:
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,270
    35487,ryman-beda-kary-dyscyplinarne-dla-policjantow-
    po-slynnej-interwencji.html

    "Działania policji na stacji benzynowej w Rymaniu, były przedmiotem
    postępowania wyjaśniającego, które miało ujawnić kilka nieprawidłowości.
    Jak podaje RMF, miały one dotyczyć między innymi zapisków w notesach, w
    których funkcjonariusze notują przebieg interwencji oraz komunikacji z
    oficerem dyżurnym z komendy powiatowej policji."

    Może to po prostu kretyński artykuł, z którego kompletnie nic nie
    wynika, a może jakiś element szerszej nagonki na policję, bo po co
    zapodawać takie bezsensowne bzdety? I wcale nie mam tu na myśli Wyborczej.

    --
    Marcin