  • 21. Data: 2003-01-23 13:31:49
    Temat: Re: rozwód - słub konkordatowy
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    ----- Original Message -----
    From: "Sandra" <d...@w...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : wnioskuje sie o zwolnienie z kosztow ...sąd przychyla się do takiego
    wniosku
    : ...

    może się przychylić :)

    bp, to ze zmęczenia

  • 22. Data: 2003-01-23 13:40:24
    Temat: Odp: rozwód - słub konkordatowy
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec <s...@d...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:04fa01c2c2f3$9990f290$a740200a@zm...
    > może się przychylić :)

    pewnie,że może i to zazwyczaj czyni...

    Sandra

  • 23. Data: 2003-01-23 15:10:01
    Od: "Monika_O" <m...@r...pl>

    Prawo kanoniczne nie dopuszcza rozwodu. W niektórych wypadkach
    przeprowadzane bywa jednak unieważnienie małżeństwa.

    A wiesz, że byłam świadkiem następującej scenki:
    moja znajoma udała się do Proboszcza swojej parafii (znaczy razem poszłyśmy
    :) po zaświadczenie, że może podawać dziecko do chrztu. Ksiądz pytał o
    różniste sprawy no i wyszło, że jest Ona po rozwodzie cywilnym (z Nią zostal
    syn, Ona 36 lat) no i Ksiądz wyraził zdziwienie, że nie przeprowadza
    "kościelnego" rozwodu. Ona na to, że myslała, że to niemożliwe a Ksiądz
    udzielił jej wszystkich informacji co jak i gdzie się załatwia. Ja
    zgłupiałam (Ona chyba też) ale zaczęła załatwiać.
    Ksiądz na koniec stwierdził, że młoda Ona jeszcze to może się wyda.
    :-)

    --
    __________
    Monika_O

  • 24. Data: 2003-01-23 16:02:12
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Monika_O <m...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b0p0ff$nt9$...@n...tpi.pl...
    > Ksiądz na koniec stwierdził, że młoda Ona jeszcze to może się wyda.

    :-) i dostała? trafiła na księdza milutkiego :-)

    Sandra

  • 25. Data: 2003-01-23 16:30:27
    Od: "pop" <d...@p...onet.pl>

    słyszałem o przypadku kiedy podobna sprawa trwała 7 lat:(

  • 26. Data: 2003-01-24 00:49:34
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Thu, 23 Jan 2003 16:10:01 +0100, Monika_O napisał/a:

> [...]

    > zgłupiałam (Ona chyba też) ale zaczęła załatwiać.
    > Ksiądz na koniec stwierdził, że młoda Ona jeszcze to może się wyda.

    Możesz napisać coś więcej?
    Jak to koleżanka załatwiła,czy już jest po unieważnieniu? Czy ma dzieci?
    Bardzo mnie to interesuje.

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja

  • 27. Data: 2003-01-24 00:53:35
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl>

    Thu, 23 Jan 2003 17:30:27 +0100, pop napisał/a:

    > słyszałem o przypadku kiedy podobna sprawa trwała 7 lat:

    Może druga strona się nie zgadzała,trzymała się rękami i nogami...

    --
    Pozdrawiam;
    Kaja