  • Data: 2006-09-10 19:57:39
    Temat: Re: rozwód bez obecności wspołmałżonka?
    Od: "ED" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1157902388.495802.4000@e3g2000cwe.googlegroups.
    com...
    Czy pomyślałaś, że coś mu się mogło stać? Czy masz jakiś
    dowód na to, że Cię porzucił, a nie zaginął? czy aby na pewno
    żyje? To wszystko musi być ustalone, aby doszło do rozwodu.

    nasze małżeństwo skonczyło się na długo przed jego wyjazdem, nie doszło do
    rozwodu z róznych przyczyn, poźniej zniknął. teraz chce zacząć nowe życie. a
    co się z nim dzieje??? zostawił mnie z potwornymi długami, które splacam do
    dziś, wiec nie za bardzo mnie to interesuje. dla mnie byloby lepiej zeby
    wiecej sie nie pojawil - nie wsadzą mnie za morderstwo.
    z reszta nawet jezeli udałoby mi się ustalic miejsce jego pobytu, to zbyt
    wielu wierzycieli go ściga, żeby mógł przyjechac do kraju... tak myślę