    From: "Marta Wieszczycka" <m...@N...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozwód
    Date: Mon, 23 Feb 2004 20:59:46 +0100

    On Mon, 23 Feb 2004 16:52:30 +0100, Arek. wrote:

    > czy pojsc jej na ugode i rozwod dac bez orzekania o winie, czy tez
    > zaprzeczyc temu i podac prawdziwy powod rozpadu naszego malzenstwa?
    > szkoda mi najbardziej dziecka
    > aha - napisala jeszcze, ze bedzie zadac alimentow w wysokosci 500 zl
    > prosze o pomoc
    Rozwód bez orzekania o winie, to niegłupi pomysł. I tak jej na siłę nie
    zatrzymasz, a Wasze sądowe awantury najbardziej zaszkodzą dziecku.
    Ale bądź przygotowany na to, że ona przed sądem zmieni zdanie i na wszelki
    wypadek przygotuj też sobie jakieś dowody i odpowiedzi na oszczerstwa. Ale
    pamiętaj - tylko zimna krew - jeśli ona powie bez orzekania, to skorzystaj
    z możliwości zakończenia tego na spokojnie. Co do alimentów, to ... nie
    wiem, jak to się ma do tego, ile teraz wydajesz na dziecko, ile zarabiasz,
    itp. Uważaj przy podziale majątku.
    Pozdrawiam,
    MArta