    From: "karen" <d...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozprawa rozwodowa, zmiana stanowiska pozwanego
    Date: Wed, 17 Oct 2007 17:50:20 +0200

    Użytkownik " Liliana" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:feljbb$eop$1@inews.gazeta.pl...

    Pytanie -
    > czy taka pisemna informacja ma w ogole moc prawna, jest wiazaca dla sadu?

    co to oznacza wiążąca?

    > czego w zwiazku z tym spodziewac sie na nastepnej rozprawie - juz wyroku,
    > skoro to druga rozprawa, czy moze powrotu do punktu wyjscia?

    może być a dlaczego? ponieważ nie wiadomo jest z jakim wnioskiem dowodowym
    wyskoczy pozwany np. na sali :)

    I wreszcie
    > najwazniejsza dla mnie rzecz - czy taka pisemna deklaracja zmiany
    > stanowiska
    > jest wiazaca i niezmienna, czy tez mozna ja w dowolnym momencie przebiegu
    > sprawy "odszczekac"

    odszczekać wiele można :) i przedstawić nowe dowody istotne dla sprawy
    jednak ocena ważności tych dowodów będzie należała do sędziego...

    i bajzel zaczyna sie od nowa?

    może i nie musi :) to w dużej mierze zależy od stron i składanych wniosków,
    każdy nowo złożony wniosek wydłuża postępowanie...

    > Spotykam sie niedlugo z prawnikiem, ale jesli ktos zechcialby mnie
    > uspokoic i
    > nieco wczesniej oswiecic - bede ogromnie wdzieczna.

    Jeżeli masz dobrego prawnika to powinnaś spokojnie podejść do całej sprawy

    pozdrawiam
    Sandra