  • Data: 2020-02-09 14:11:45
    Temat: Re: rozdzial kosciola od szkoly
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.02.2020 o 13:25, J.F. pisze:

    > Ale nie bylo wszystko jedno, jakie masz przekonania :-)

    Co ma chodzenie do kościoła, albo nie z przekonaniami wspólnego? Nauka
    kościoła nigdy nie głosiła, że komunizm - jako taki - jest zły. Kościół
    zaczął się mieszać do polityki i władza poczuła się zagrożona. Zaczęli
    ze sobą walczyć. Sądzisz, że partia by wojowała z kościołem, jakby ów
    nei zaczął walczyć z partią? Po co niby?

    > Tak sie nagle Milicja oczyscila z aktywistow partyjnych ?
    > Czy tylko przestala ich sluchac ...

    Nie mam zielonego pojęcia. Znam te czasy z opowiadań. Na pewno w chwili
    zmiany Milicji w Policję negatywnie zweryfikowano co bardziej
    zapalczywych. Po za tym dość ostentacyjnie odcięto się od polityki.
    Sądzę, że oszołom, który by chciał biegać i sprawdzać, kto do komunii
    chodzi zostałby dość szybko wywalony dla świętego spokoju.

    --
    Robert Tomasik