    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rozdzial kosciola od komunii
    Date: Sun, 02 Feb 2020 22:58:29 +0100 (CET)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    [...]
    > Największy numer to zrobił ksiądz, który odmówił Hołowni komunii i
    > narobił mu wstydu na cały kościół.
    > https://www.wprost.pl/kraj/10290115/ksiadz-odmowil-s
    akramentu-komunii-szymonowi-holowni-jest-komentarz-p
    arafii.html

    Czy prawo *świeckie* może mu coś za to zrobić? Pewnie na "bardzo
    upartego" tak, tyle że jakoś powątpiewam by komuś się chciało/opłacało
    być aż tak upartym. A bardziej cynicznie: jak się coś podobnego
    (z nagłośnieniem po mediach) tylko raz na parę lat zdarza to jest jak
    dla mnie "w granicach realistycznych oczekiwań".

    Zresztą jak dla mnie to "spory ale pikuś". ZNACZNIE większym numerem
    była odmowa pochówku katolickiego przez biskupa "za aborcje" z
    pochówkiem udzielonym przez kościół-wojskowy.

    --
    A. Filip