    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: rowerzysta vs kierowca - prosba o porade
    Date: Sat, 07 May 2005 15:06:29 -0500

    natassja wrote:

    > w ogole mam obawy, co bedzie dalej, i czy jest jakies realne zagrozenie
    > dla mojego taty wobec tego, ze prawdopodobnie bedzie sprawa przed sadem
    > grodzkim?

    nic nie bedzie dalej.
    co prawda zapewne sprawa przed sądem grodzkim się odbędzie,
    spokojnie bez nerwów odpowiadajcie na pytania,
    pomysł z pstryknięciem zdjęć samochodu i potwierdzeniem przez policję,
    że nie ma tam żadnych nowych śladów, czy otarć nie jest złe.
    Wcześniej czy później i tak złapiecie rowerzystę na kłamstwie.
    Sąd dla zachowania powagi zapewne wylepi ojcu 100 zł grzywny za
    zwymyślanie rowerzysty.
    A jak rowrzysta za dużo nawymyśla, a w sądzie sprawa skończy się tym, że
    sąd jego wersji nie da wiary, to skierujcie sprawą do sądu przeciwko
    rowerzyście za bezpodstawne pomówienie.
    Mając wyrok sądu grodzkiego swoją sprawę macie wygraną.