  • 11. Data: 2004-11-10 18:53:57
    Temat: Re: rok temu zlapali mnie za piractwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    darek wrote:

    > bo praktycznie nic z tego niemnialem, najwyzej tylko wiecej pirackich plyat
    > i to wszystko. Bo napewno za 3zl/cd bym sie nie wzbogacił

    Piracto jak piractwo, ale za kaleczenie języka to obaj powinniście
    trafić na ciężkie roboty w kamieniołomach...

  • 12. Data: 2004-11-15 08:37:21
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    Użytkownik "darek" <d...@d...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mirek M." <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > kompa mi nie zabrali tylko wzieli z niego dysk twardy
    >
    > P.S. orientujesz sie czy bede placil jakas grzywne jesli jestem
    > niepelnoletni ???

    Ty nie,ale mogą Twoi rodzice zabulić odszkodowanie, bo zgodnie z KC "za
    szkody wyrządzone przez nieletnich odpowiadają rodzice". Ale to oczywiście w
    pozwie cywilnym jeśli poszkodowana strona złozy pozew. Czyli np. państwo za
    przest. karno-skarbowe.

  • 13. Data: 2004-11-15 17:07:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    remeeq wrote:
    > Ty nie,ale mogą Twoi rodzice zabulić odszkodowanie, bo zgodnie z KC "za
    > szkody wyrządzone przez nieletnich odpowiadają rodzice".

    Oczywiście jesteś w stanie wskazać ten przepis kc?

    KG