    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "robinson" i polskie prawo?
    Date: Thu, 23 Sep 2004 15:30:11 +0200

    Elvgreen pisze:

    > Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > To może powinniśmy uprawiać seks przy dzieciach. Przecież to takie
    > naturalne?

    U szympansow naturalne, u ludzi nie..
    Jak "obroncy"uznaja szympansa za "homo..."
    to pewnie beda je karac za wspolzycie przy dzieciach..

    A karanie za wspolzycieprzy dzieciach niejest napodstawie ochrony praw
    kobiet ani mezczyzn..

    > To prawda, nie zmienia to faktu, że ja też nie chcę oglądać takiej
    > brutalnej zabawy. Wolno mi, a za mną stoi prawo.

    Ale mozesz wylazcyc telewizor, a za mna tez stoi prawo.
    Do wypowiedzi i do wlasnego pogladu, ze komus bije...

    > No ja to rozumiem i mnie to nie dziwi. Nie podoba mi się jedynie
    > "upowszechniania drastycznych scen zabijania, zadawania cierpienia lub
    > innej przemocy ze strony człowieka, której ofiarami są zwierzęta" (art. 17
    > ustawy o ochronie zwierząt).

    Jak jedno zwierzatko wbija drugie w asfalt albo rozjezdza walcem na
    kreskowce, to cie nie bulwersuje ?

    Nie poazywano "zadawania cierpienia", lecz przyrzadzenie posilku..

    > A niech go sobie zabijają byle się nad nim nie znęcali a TVN nie
    > "upowszechniał drastycznych scen zabijania, zadawania cierpienia lub innej
    > przemocy ze strony człowieka, której ofiarami są zwierzęta"

    Dla ciebie jest drastyczne.. poogladaj kreskowki.. dopiero zobacysz co to
    jest "drastyczne"..
    Poogladaj telewizje, jak krew tryska, jak ludzie strzelaja do ludzi..

    "Znaj proporcja mocium panie".

    Zabil gada i zjadl..zabil jak umial PO TO, by zjesc, nie zeby sie znecac.

    kazde zwierze przed zjedzeniem POWINNO byc zabite..
    Dopiero bys krzyczal, gdyby czlowiek przelknal jakos leb gada i zjadl go
    zywcem.

    > Dla ustawy jak widać ma. Takie jest prawo. Nie podoba Ci się? Zmień.

    Oczywisce ze mi siene odoba prawo, gdy gowniaz "bejsbolem" czlowieka zabija
    i odpowiada "za udzial w bojce" a "obroncy" placza, ze pytona przed
    zjedzeniem zabito..
    I mowie to i mam do tego prawo.

    > Z opisu wynika, że sporo mu to czasu zajęło.

    Widac zywotny gad byl..

    > Sam nawet zabijałem.

    No widzisz..

    > Hm... nie kojarzę. Możesz coś bliżej? Chodzi Ci o to, że maskotce łapę
    > odcięli?

    Niejestem pewien czy mi siene pomylilo z "Powrot Jedi"

    Byl mroz i Luke zwierzatko rozprul i "przenocowal..."

    Boguslaw
    Nie.. napoczatku filmu