  • 1. Data: 2003-04-05 12:38:41
    Temat: rezygnacja z zakuionego towaru
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    W jakim terminie mogę zwrócić towar do sklepu i otrzymać bez problemu zwrot
    pieniądzy, jeśli towar nie spełnia moich oczekiwań. Jest to uregulowane
    przepisami??

    galis

  • 2. Data: 2003-04-05 15:06:52
    Temat: Re: rezygnacja z zakuionego towaru
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Galis wrote:
    > W jakim terminie mogę zwrócić towar do sklepu i otrzymać bez problemu zwrot
    > pieniądzy, jeśli towar nie spełnia moich oczekiwań. Jest to uregulowane
    > przepisami??

    Jeśli jest to normalny sklep nie ma takiego prawa, wszystko zależy od
    umowy ze sprzedawcę.

    KG

  • 3. Data: 2003-04-05 17:12:25
    Od: "Freddi" <f...@m...pl>

    Widzialy galy co braly

  • 4. Data: 2003-04-05 19:23:10
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Freddi wrote:
    > Widzialy galy co braly

    co ty nie powiesz

  • 5. Data: 2003-04-05 23:37:25
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 5 Apr 2003 21:23:10 +0200, "Galis" <g...@g...pl>
    zakodował:

    >co ty nie powiesz

    Tak twierdzą przepisy.
    Bo jeżeli kupowałeś poza sklepem (wysyłkowo) to gały widziały tylko
    reklamy i możesz oddać.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-04-06 12:15:09
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Kaizen wrote:
> [...]
    > zakodował:

    > Tak twierdzą przepisy.
    > Bo jeżeli kupowałeś poza sklepem (wysyłkowo) to gały widziały tylko

    a jeśli w instrukcji jest napisane że powinna być podświatlana klawiatura
    (telefon) a w rzeczywistości nie jest , to jak się ma prawo do takiej
    sytuacji??

  • 7. Data: 2003-04-06 13:33:43
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > a jeśli w instrukcji jest napisane że powinna być podświatlana klawiatura
    > (telefon) a w rzeczywistości nie jest , to jak się ma prawo do takiej
    > sytuacji??

    Naprawde ciezko sprawdzic w archiwaliach lub wygooglowac?

    Poszukaj pod haslem "rekojmia"

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    "Fear kills more people than death."

  • 8. Data: 2003-04-06 14:15:04
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Tomasz 'Merlin' Kolinko wrote:
    > Naprawde ciezko sprawdzic w archiwaliach lub wygooglowac?
    > Poszukaj pod haslem "rekojmia"

    teraz to raczej "niezgodność towaru z umową"

    KG

  • 9. Data: 2003-04-14 11:14:59
    Od: "edward u" <e...@w...pl>

    > Poszukaj pod haslem "rekojmia"

    Rękojmia już nie obowiązuje "sprzedaż konsumencka"

  • 10. Data: 2003-04-14 22:07:35
    Temat: Odp: rezygnacja z zakuionego towaru
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik edward u <e...@w...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7e584$ds6$...@a...dialog.net.pl...

    > Rękojmia już nie obowiązuje "sprzedaż konsumencka"

    Rekojmia obowiazuje, ale nie w sprzedazy konsumenckiej.

    --
    Depi.