  • 1. Data: 2003-04-05 10:24:01
    Temat: uzywanie cudzych zdjec
    Od: "kopeer" <k...@o...pl>

    Witam!
    Prowadze sklep internetowy z bielizna. Czy potrzebuje zgody producenta na
    prezentacje ich produktow na mojej stronie (sklepie)? Oczywiscie prezentacja
    wiaze sie pokazaniem klientowi zdjec producenta, aby wiedzial co kupuje.
    Do innych celow zdjecia nie sa wykorzystywane.

    pzdr
    dzx
    Raf

  • 2. Data: 2003-04-05 17:03:06
    Temat: Re: uzywanie cudzych zdjec
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem nie. W końcu on to zrobił po to by reklamować swój produkt. Na
    wszelki wypadek zapytaj pisemnie producenta, czy wyraża zgodę.

  • 3. Data: 2003-04-05 22:16:07
    Od: "Adam" <...@u...pl>

    Użytkownik "kopeer" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiaze sie pokazaniem klientowi zdjec producenta, aby wiedzial co kupuje.
    > Do innych celow zdjecia nie sa wykorzystywane.

    Na pewno TAK. Może autor zastrzegł w umowie sposób wykorzystania swoich
    zdjęć.
    Przecież to, że ktoś ilustruje swoje wyroby zdjęciami,
    to wcale nie znaczy że jest ich właścicielem
    Adam