    From: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: remont mieszkania - umowa
    Date: Sat, 21 Jun 2008 22:51:39 +0200

    > A nie była dwa razy wyższa z powodów, których nie dało się przewidzieć w
    > trakcie wyceny prac?

    Ja dwa lata temu robiłem remont. Przyjechał "szef" - wycenił, ale
    zapowiedział, że kwota może byc wyższa/niższa o 10% - ok rozumiem.
    Po remoncie przyjechał wycenił drugi raz. Wyszło mu 130% więcej. Położyłem
    mu umuwioną wcześniej kwotę na schodach i poprosiłem, żeby wziął albo wezwał
    policję. Szukał bardzo robót dodatkowych, które to rzekomo wyszły w czasie
    remontu ale jakoś marnie mu to wyszło.
    Wziął kasę i jakoś do policji mu spieszno nie było.

    --
    PawełJ