  • 1. Data: 2003-10-28 12:27:16
    Temat: remanent w firmie - mozna obciazac pracownikow?
    Od: "Tomasz Sitek" <p205@_NOSPAM_tlen.pl>

    Witam,
    Firma handlowa - byl remanent na magazynie. Wyszly roznice - niestety o ile
    mi wiadomo zbyt duze. Oczywiscie ktos zawinil - problem w tym ze dyrekcja ma
    zamiar podzielic brakujaca kwote na wszystkich pracownikow i wystawic im
    faktury! Ha - ja na magazynie bywam raz na rok i totalnie nie mam nic
    wspolnego z zarzadzaniem nim...
    Czy to zgodne z prawem? Czy moge nie podpisac takiej faktury (kilkaset PLN -
    dla niektorych to wiecej niz pensja!) i zgodnie z prawem pracodawca nie moze
    mnie do tego zmusic ani wyciagac innych konsekwencji?

    TS

  • 2. Data: 2003-10-29 08:22:38
    Temat: Re: remanent w firmie - mozna obciazac pracownikow?
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    jak macie podpisaną odpowiedzialność materialną za mienie, to tak, w
    przeciwnym wypadku-pozostaje Inspekcja Pracy
    pozdr.
    MSP

    Użytkownik Tomasz Sitek <p205@_NOSPAM_tlen.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bnlnbs$pm7$...@a...news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2003-10-29 08:26:53
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    > jak macie podpisaną odpowiedzialność materialną za mienie, to tak, w
    > przeciwnym wypadku-pozostaje Inspekcja Pracy

    Ponadto: pracodawca zaproponował fakturę, więc zaproponował zawarcie
    umowy dla pozoru - zastapienie kary finansowej umową kupna sprzedaży.
    Miodne.

    Pzdr: Catbert, EHRM

  • 4. Data: 2003-10-29 14:44:53
    Od: "MSP" <m...@g...pl>

    No super, to i kłania się US;))) i przepisy, które ostatnio urzędnicy bardzo
    lubią: czynności pozorne..........

    MSP

    Użytkownik Catbert <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bnntkb$23$...@k...task.gda.pl...

  • 5. Data: 2003-10-29 16:59:38
    Od: jerry1111 <s...@r...wp.pl>

    >Ponadto: pracodawca zaproponował fakturę, więc zaproponował zawarcie
    >umowy dla pozoru - zastapienie kary finansowej umową kupna sprzedaży.

    No to US na niego poszczuć!!
    Bo chce sprzedać towar 'fikcyjnie' - nie wydając go.
    Co prawda nie uszczupla to dochodu Skarbu Państwa, ale jest
    co najmniej niezgodne z przepisami. Oczywiście IMHO, bo ja
    nie prawnik :-)

    --
    Jerry

  • 6. Data: 2003-11-02 11:35:57
    Od: "leon" <l...@g...SKASUJ.TO.pl>

    hmmm... moze jestem dziwny ale wydawalo mi sie za za towar na magazynie
    odpowiada magazynier lub inna osoba uprawniona do wydawania towaru.

    leon