  • 1. Data: 2003-10-28 10:48:20
    Temat: Arbitraz bankowy
    Od: "AlFi" <a...@i...com.pl>

    Bry
    Po przeszukaniu archiwum i poczytaniu na www mam takie pytanie:
    Gdzie sie udac jesli wartosc sporu jest wyzsza niz 8000zl?

    Pozdrawiam
    AlFi

  • 2. Data: 2003-10-28 17:56:07
    Temat: Re: Arbitraz bankowy
    Od: kam <X...@X...plX>

    AlFi wrote:
    > Bry
    > Po przeszukaniu archiwum i poczytaniu na www mam takie pytanie:
    > Gdzie sie udac jesli wartosc sporu jest wyzsza niz 8000zl?

    do sądu...
    jest też sąd polubowny przy Związku Banków Polskich

    KG

  • 3. Data: 2003-10-29 13:22:08
    Od: "AlFi" <a...@i...com.pl>

    > do sądu...
    > jest też sąd polubowny przy Związku Banków Polskich

    Dzwoniac do arbitra w Wawie uslyszalem, ze jest jakies stowarzyszenie
    arbitrazowe (?) pomagajace w tych sprawach. Niestety osoba ta nie znala
    numeru telefonu. Moze ktos cos slyszal na ten temat?

    Pozdrawiam
    AlFi