  • Data: 2005-01-20 07:07:41
    Temat: Re: religia
    Od: odi <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 19 Jan 2005 23:05:29 +0100, Grzegorz Kruk, Ph.D. <g...@t...pl>
    wrote:

    > A potem se trafk? zapalimy z tym przygupem, co mu obrz?dy nakazuj? paliae
    > marych? ... OK?

    nie jestem przyglupem, ani nic mi nie nakazuje niczego robic ..
    przeczytalem
    cos (przez przypadek) na stronce ktorej adres podawalem i chcialem sie
    upewnic czy takie cos jest mozliwe, a porownywanie palenia trawy do ofiar
    w ludziach tez jest bezsensu bo palacz marihuany nie robi szkody nikomu,
    jedynie
    sombie IMO, kolega ma przez to problemu i chce mu jakos pomoc, dziekuje za
    wyrozumialosc co niektorym.

    ps. czy to prawda, ze ma wejsc w zycie ustawa, wg. ktorej mozna bezkarnie
    posiadac jakas ilosc srodkow oduzajacych (tak jak bylo kiedys) ?

    --
    odi