    From: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: relacja iTV o pobiciu fotografa w CH Janki
    Date: Sun, 09 Sep 2007 20:45:20 +0200

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał
    >
    > Tak, też o tym pomyślałem. Z tym, że czy to ma zastosowanie do obiektów
    > publicznych, otwartych dla nieograniczonej liczby osób? Podobny problem jak
    > w temacie, który był na grupie, czy nie zgadzając się z wewnętrznym nakazem
    > oddania torby, mogą Cię nie wpuścić (wyprosić) do ogólnie dostępnego sklepu.

    MZ mogą żądać opuszczenia przez Ciebie terenu bez żadnej przyczyny
    (skoro w art. 193 osobno jest wdarcie, a osobno nieopuszczenie, to
    oznacza że nieopuszcający się nie wdarł, tylko wszedł za zgodą).
    Ważne jest tylko, żeby dokonała tego osoba uprawniona, i żeby teren był
    ogrodzony, ew. był lokalem lub pomieszczeniem.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak