eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia z wady :/ › Re: rekojmia z wady :/
  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Piotr Biegała <piotr@biegala_SPAM_WON_.pl>
    Subject: Re: rekojmia z wady :/
    References: <1...@7...googlegroups.com>
    X-Licznik: 1463
    Message-ID: <s...@a...dynpl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (pl-1.4.3) (Linux/2.4.22-1.2149.nptl (i686))
    NNTP-Posting-Host: 83.31.200.253
    Date: 14 Jul 2006 08:10:28 +0200
    X-Trace: news.home.net.pl 1152857428 83.31.200.253 (14 Jul 2006 08:10:28 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 42
    X-Authenticated-User: p...@t...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:400563
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu pią, 14 lip 2006 o 07:38 GMT m...@g...com napisał na grupę:

    >Jestem studentem informatyki. Komputer to moje narzedzie pracy i nauki.
    >Mialem juz dwa laptopy, ktore po dluzszym okresie uzytkowania popsuly
    >sie. Tym razem postanowilem kupic sobie porzadny komputer, ktory bedzie
    >sluzyl mi przez lata. Zamiast, tak jak do tej pory, wybrac najtanszy
    >model oferujacy zadowalajaca wydajnosc, postanowilem kupic sobie
    >maszyne, ktora w moim przekonaniu bedzie naprawde niezawodna. Wybor
    >padl na ibma, ktory kosztowal prawie dwa razy wiecej niz konkurencyjne
    >maszyny o podobnej wydajnosci.

    Jakop student informatyki powienies wiedziec ze nie ma takich komputerow
    ktore sluza latami;-) Poza tym zamiast wywalic kase na super wypas bylo
    poczytac w necie nt. dodatkowej gwarancji i kontraktow serwisowych i
    wykupic sobie stosowny. Np. HP oferuje sprzet zasteczy i naprawe w ciagu
    24-48h. TYlko trzeba chciec pomyslec.

    Nie wiem co masz w tej sytuacji zrobic - ja tylko wskazuje CI droge
    postepowania na przyszlosc. Moj Fujitsu -Siemens od 3 lat sluzy mi
    niezawodnie - kosztowal chore pieniadze, ale z kontraktem dodatkowym -
    dzieki temu kiedy raz raczyl sie zepsuc - wlasciwie mnie to nie
    wzruszylo. Zostal naprawiony niemal od reki.

    >Popsul sie po trzech tygodniach uzytkowania (!!!). I to tak powaznie,
    >na amen.

    Cena nie swiadczy o jakosci czego dowodem jest np. slynny rdzewiejacy po
    roku uzytkowania Mercedes. Kazdy sprzet ma sie prawo zepsuc - a
    niezawodnosc wyznaczana jest za pomoca roznych wspolczynnikow dla calej
    serii produktu.

    >terminie. Co moge zrobic w takiej sytuacji? Wiem, ze jesli wybiore
    >droge sadowa, tylko i wylacznie na tym strace - prawnik kosztuje, jest
    >mozliwosc przegranej, no i przez dlugi czas nie bede mogl korzystac z
    >komputera, za ktory zaplacilem grube pieniadze. Firmie tak naprawde

    a co centrala IBM na to?


    --
    Pozdrawiam
    piotr(szympans)biegala.pl Piotr Biegała

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1