eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu › Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfe
    ed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Blazej Biesiada <b...@s...agh.edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: rekojmia / gwarancja / wymiana sprzetu
    Date: Mon, 16 Oct 2006 22:18:11 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 29
    Message-ID: <eh0pf0$cif$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <eh0ggf$50$1@nemesis.news.tpi.pl> <eh0i45$h61$1@inews.gazeta.pl>
    <eh0kat$b01$1@nemesis.news.tpi.pl> <eh0n4m$sob$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: dub26.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1161029920 12879 83.19.213.26 (16 Oct 2006 20:18:40
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Oct 2006 20:18:40 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Macintosh/20060909)
    In-Reply-To: <eh0n4m$sob$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:420266
    [ ukryj nagłówki ]

    art409 wrote:
    >> Zaproponowano mi takze naprawe gwarancyjna, ktora ma potrwac do
    >> 3tygodni... ladne mi "niezwlocznie". Dzieki za odpowiedz! :)
    >
    > bo kozystasz z gwarancji!
    > moga ci powiedziec trzy tygodnie a np w karcie gw. jest zapis "nozliwie
    > najkrutszym terminie" i co im zrobisz jak nie bedzie sprzetu po miesiacu??

    Ja wlasnie nie chce korzystac z gwarancji, bo powiedziano mi, ze potrwa
    to wlasnie do 3 tygodni, a ja do pracy codziennie tego sprzetu potrzebuje.


    > z rekojmi niezwlocznie zwyczajowo trwa 14 dni i nie wazne czy sa to robocze
    > czy nie!
    > kalendarzowe!
    > jesli pracujesz na nim sprzecie to powiedz zeby dali ci zastepczy w innym
    > wypadku po prostu wynajmiesz sobie laptopa a oni pokryja koszty wynajmu!

    Ok, w takim razie jesli powiedza mi, ze nie wymienia od razu sprzetu to
    rozumiem, ze moge sie domagac zastepczego laptopa, a jak nie dostane to
    porzyczam i teoretycznie maja mi kase zwrocic. To jeszcze tylko pytanko,
    jak najskuteczniej pozniej taka kase za wynajem odzyskac, albo
    inaczej... czy w sadach mozna liczyc w tym przypadku na jakis
    przyspieszony tryb i ile rozpatrzenie sprawy w takim trybie potrwa?


    --
    Pozdrawiam,
    Blazej

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1