  • 1. Data: 2005-03-17 05:44:36
    Temat: reklamacja zaginionego listu poleconego
    Od: "masia27 " <m...@N...gazeta.pl>

    Dnia 7.02.05 zlozylam na poczzcie reklamacje przesylki poleconej, ktora nie
    dotarla do adresata.
    Zgodnie z rozporzadzeniem ministra infrastruktury w sprawie reklamacji
    powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu
    pocztowego § 8 pkt. 2:
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2003/1795.htm
    poczta ma 30 dnia na odpowiedz. Ten czas juz uplynal, nie dostalam
    odpowiedzi, probowalam wiec interweniowac na mojej poczcie, ale oni tylko
    rozkladaja rece i mowia, ze nie ma przepisu, ktory mowilby co robic w takiej
    sytuacji.
    Poradzcie mi gdzie moge interweniowac, do kogo sie odwolywac?

  • 2. Data: 2005-03-17 06:53:30
    Temat: Re: reklamacja zaginionego listu poleconego
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "masia27 " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    takiej
    > sytuacji.
    > Poradzcie mi gdzie moge interweniowac, do kogo sie odwolywac?

    Zażądać odsetek? Pozew do sądu?

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl