eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja usługi transportowej › Re: reklamacja usługi transportowej
  • Data: 2012-03-08 18:52:22
    Temat: Re: reklamacja usługi transportowej
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jjaumk$52$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-03-08 18:42, BTQ pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> pod koniec listopada w wyniku opóźnienia tramwaju spóźniłem się na
    >> pociąg i
    >> musiałem pojechać następnym. Opóźnienie wg mnie wynikło z winy
    >> przewoźnika.
    >> Złożyłem reklamację poprzez formularz na stronie tego samego dnia. W
    >> terminie
    >> 30 dni nie otrzymałem odpowiedzi od przewoźnika. Powoli zbieram się do
    >> napisania pisma do przewoźnika w sprawie realizacji zadośćuczynienia,
    >> które
    >> było zawarte w treści reklamacji. Mam pytanie czy w przypadku reklamacji
    >> usługi transportowej obowiązuje 30-to dniowy okres na udzielenie
    >> odpowiedzi?
    >> Jeśli tak to na co mam się powołać w piśmie?
    >
    > No to zabierasz się do egzekucji żądania reklamacyjnego, a nie wiesz, czy
    > przekroczenie 30-dniowego terminu "coś daje"? :)
    >
    > I jakież to masz żądanie? Mam nadzieję, że nie wyższe od kosztów taksówki
    > przystanek->dworzec?

    Trochę tu moim zdaniem bez sensu piszesz. Jakby facet z góry wiedział, że
    nie dojedzie, to by nie zawierał umowy i nie wsiadał do tego tramwaju.
    Natomiast osobną sparwą jest, czy ktokolwiek uzna winę porzewoźnika za
    niedotrzymanie rozkąłdu jazdy, ale nie znamy szczegółów i moż ew tym
    konkretnym wypadku da się winę dowieść.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1