eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja usługi transportowej › Re: reklamacja usługi transportowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja usługi transportowej
    Date: Thu, 8 Mar 2012 19:52:22 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 31
    Message-ID: <jjav7t$q3k$2@inews.gazeta.pl>
    References: <jjar2o$6vl$1@inews.gazeta.pl> <jjaumk$52$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: afki32.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1331232829 26740 178.42.8.32 (8 Mar 2012 18:53:49 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Mar 2012 18:53:49 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <jjaumk$52$1@inews.gazeta.pl>
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-User: robert.tomasik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:699598
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:jjaumk$52$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-03-08 18:42, BTQ pisze:
    >> Witam,
    >>
    >> pod koniec listopada w wyniku opóźnienia tramwaju spóźniłem się na
    >> pociąg i
    >> musiałem pojechać następnym. Opóźnienie wg mnie wynikło z winy
    >> przewoźnika.
    >> Złożyłem reklamację poprzez formularz na stronie tego samego dnia. W
    >> terminie
    >> 30 dni nie otrzymałem odpowiedzi od przewoźnika. Powoli zbieram się do
    >> napisania pisma do przewoźnika w sprawie realizacji zadośćuczynienia,
    >> które
    >> było zawarte w treści reklamacji. Mam pytanie czy w przypadku reklamacji
    >> usługi transportowej obowiązuje 30-to dniowy okres na udzielenie
    >> odpowiedzi?
    >> Jeśli tak to na co mam się powołać w piśmie?
    >
    > No to zabierasz się do egzekucji żądania reklamacyjnego, a nie wiesz, czy
    > przekroczenie 30-dniowego terminu "coś daje"? :)
    >
    > I jakież to masz żądanie? Mam nadzieję, że nie wyższe od kosztów taksówki
    > przystanek->dworzec?

    Trochę tu moim zdaniem bez sensu piszesz. Jakby facet z góry wiedział, że
    nie dojedzie, to by nie zawierał umowy i nie wsiadał do tego tramwaju.
    Natomiast osobną sparwą jest, czy ktokolwiek uzna winę porzewoźnika za
    niedotrzymanie rozkąłdu jazdy, ale nie znamy szczegółów i moż ew tym
    konkretnym wypadku da się winę dowieść.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1