    From: Bartlomiej Lidke <o...@c...pbz.cy.rot13.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja, podpis i ugoda
    Date: Thu, 10 Jun 2004 18:06:23 +0000 (UTC)

    Marcin Debowski <a...@i...notrix.net> wrote:
    > Fajna sytuacja :)
    [...]

    niekoniecznie dla mnie....

    > Poproś o pomoc Federację Konsumentów a wstępnie poinformuj sklep że
    > zamierzasz i że pełna dokumentacja wraz z owym poleconym też tam trafi.
    > Powinno poskutkować. A jeśli nie poskutkuje, to serio się zwróć do FK.

    sprawa jest duzo powazniejsza bo sprzedawca w momencie zakupu
    towaru (mebli) wprowadzil mnie w blad (niekompetencja, nieznajomosc
    towaru, bezmyslnosc) twierdzac ze meble sa rozkladane i da sie
    je wniesc do mojego mieszkania (podalem mu szerokosc futryny).
    mam na to nawet swiadka (z tego co slyszalem w sadzie konsumenckim
    to nawet dobrego bo obiektywnego). problem taki ze sprzedawca wyparl
    sie tego wiec po terminie w ktorym byli zobowiazani dostarczyc
    meble bede raczej wnosil sprawe do sadu. chociaz do FK tez sie przejde
    bo wlasnie sprawdzilem ze mam do nich zabi skok. z mojego punktu
    widzenia calosc to jest bagno: kierownik sklepu nie potrafi mi
    podac osoby ktora moze podjac wiazaca decyzje z ich strony!
    podaja mi ciagle sprzeczne informacje (jeden pracownik ze dostane
    zwrot gotowki, inny ze nie; raz slysze ze proponuja wymiane na
    inne meble, innym razem twierdza ze inne tez nie wejda), kierownik
    kwestionuje swoje(!) podpisy, sprzedawcy nie znaja sie na sprzedawanym
    przez siebie towarze, w koncu proponuja rozwiazanie na pismie na
    ktore pozniej sami sie nie zgadzaja, kierownik nie potrafi mi wyjasnic
    dlaczego sklep nie zgadza sie na wariant ktory sam zaproponowal itp.
    jesnym slowem sklep meblowy Abra S.A. - szczerze odradzam

    --
    Chris Taylor: "I think now, looking back, we did not fight the enemy,
    we fought ourselves. The enemy was in us." - 'Platoon'