eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki › Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!nx02.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    User-Agent: NewsTap/4.0.1 (iPad)
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Mime-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: Sun, 29 Sep 2013 22:55:51 +0200
    Subject: Re: reklamacja niezgodnosci towaru z umowa - sklep dyktuje warunki
    References: <l275qf$s4f$1@mx1.internetia.pl>
    <524729fa$0$2235$65785112@news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1309282134520.3852@quad> <l28o2u$rrv$1@mx1.internetia.pl>
    <5247f3c6$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <l28v3n$j66$1@mx1.internetia.pl>
    <52485b14$0$2222$65785112@news.neostrada.pl>
    <l29s74$j1c$1@mx1.internetia.pl>
    <524873ab$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>
    Lines: 20
    Message-ID: <524893d7$0$2217$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-73-168-114.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1380488151 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2217 89.73.168.114:53497
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:728821
    [ ukryj nagłówki ]

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    > news:l29s74$j1c$1@mx1.internetia.pl...

    >> Z drugiej strony w sądzie oni powiedzą, że pismo było, ja powiem nie > było,
    >> sąd mnie zapyta skąd wiem, i co ? Naprawdę bedzie ktoś dochodził
    >> czy były czy nie było jeśli ja tego nawet nie sprawdziłem ?
    >>
    >> Jedyna moja szansa jest taka, że sąd na wstępie uzna ten zapis o > konieczności
    >> odbioru w sklepie jako nieważny. Wtedy może zapytać czy był > telefon/mail/pismo
    >> wysłane pocztą. A ponieważ nie było to mam szansę na wygraną.
    >
    > Brak odpowiedzi w terminie jest uznaniem reklamacji i domaganie się od
    > konsumenta dowodu, że sklep odpowiedzi nie udzielili jest bezsensowne.

    Panowie, jeżeli klient przystał (mniej lub bardziej dobrowolnie) na
    odebranie pisma w sklepie, to ma w pełn zastosowanie art. 61.1 KC. Cytując
    "(osoba) mogła zapoznać się z jego treścią".

    Stąd dość istotne jest pytanie, KTO wyznacza sposób wysłania odpowiedzi.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1