eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - jak to właściwie jest proszę o pomoc prawną ? › Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
  • Date: Tue, 22 Aug 2006 14:33:35 +0200
    From: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.5 (Windows/20060719)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - jak to właściwie jestproszę o pomoc prawną ?
    References: <ecd5u4$58j$1@news.onet.pl>
    <s...@k...dziewic.com>
    <ab699$44ea1e82$3eb34db5$795@news.chello.pl> <ecd8eo$dl7$1@news.onet.pl>
    <s...@k...dziewic.com>
    <ece9r2$bms$1@news.onet.pl>
    <s...@k...dziewic.com>
    <32ac8$44eaeb89$3eb34db5$17567@news.chello.pl>
    <s...@k...dziewic.com>
    In-Reply-To: <s...@k...dziewic.com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 0634-0, 2006-08-21), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 80.55.24.130
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1156250007 80.55.24.130 (22 Aug 2006 14:33:27 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 47
    X-Authenticated-User: t...@t...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:408523
    [ ukryj nagłówki ]

    Piotr Biegała napisał(a):

    > Nie zrozumiales tego calego dowcipu w ich regulaminie - wiec zacytuje
    > stosowne punkty:
    >
    > ROZDZIAŁ IV REKLAMACJE
    >
    > § 32 1. Reklamacją jest zgłoszenie przez Abonenta
    > lub Użytkownika niezadowolenia lub roszczeń z tytułu niewykonania lub
    > nienależytego wykonania usług telekomunikacyjnych przez Operatora.
    >
    >
    > Jak widac - wyraznie okreslili co to jest REKLAMACJA.
    >
    > A teraz :
    >
    > § 32 5. W przypadku reklamacji dotyczącej rachunku telefonicznego Abonent
    > zobowiązany jest wymienić kwestionowaną pozycję i kwotę. Złożenie
    > reklamacji nie zwalnia Abonenta z obowiązku zapłaty w całości rachunku
    > telefonicznego.
    >
    > W przypadku REKLAMACJI - a reklamacja jest to co w pkt. 1 - zas
    > wystawienie faktury nie jest usluga telekomunikacyjna. WObec czego nie
    > mozemy zlozyc REKLAMACJI a np. Zażalenie;-)) Bowiem reklamacja nie
    > obejmuje wystawienia faktury;-)))
    >

    Nie, Piotrze. Reklamacja w rozumieniu PT znaczy dużo więcej. Szczegółowy
    tryb rozpatrywania reklamacji m.in. z tytułu niewykonania lub
    nienależytego wykonania usługi telekomunikacyjnej lub nieprawidłowego
    obliczenie należności z tytułu świadczenia usługi telekomunikacyjnej
    reguluje rozporządzenie MI ((Dz. U. z dnia 18 października 2004 r. poz.
    2291). Ustawa dorzuca parę innych spraw.

    Wystawienie faktury NIE JEST usługą telekomunikacyjna, natomiast
    nieprawidłowe obliczenie należność za te usługi już mieści się w
    kategorii reklamacji, stąd chociażby zastosowanie art. 106 ust. 3 -
    30dniowy czas rozpatrywania reklamacji zagrożony sankcją ;-)

    >
    > I o to mi chodzilo i na tej podstawie odblokowywali mi telefony w
    > podskokach. A ja placilem tyle ile sie nalezalo a nie ile chcieli.

    A tego to już PT ani rozporządzenie nie reguluje. W tym miejscu
    regulamin można potraktować jako wiążący ;-(

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1