eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.praworeklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy › Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: <s...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: reklamacja - czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy
    Date: Mon, 28 Jan 2008 14:17:31 +0100
    Organization: s...@a...pl
    Lines: 19
    Message-ID: <fnkkld$iu6$1@news.onet.pl>
    References: <fnkh17$nh6$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnkh2n$cbl$4@news.onet.pl>
    Reply-To: <s...@a...pl>
    NNTP-Posting-Host: abyx42.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1201526253 19398 83.9.43.42 (28 Jan 2008 13:17:33 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Jan 2008 13:17:33 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3198
    X-Sender: N51/xad5EEWSFSsZ7zcvBTDWvZlagWPi
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3138
    X-Antivirus: avast! (VPS 080127-1, 2008-01-27), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:513714
    [ ukryj nagłówki ]

    >> kupiłem 2 dni temu konsolę wideo, nie działa jak powinna, zawiesza się.
    >> Dzisiaj pakuje ją do pudełka (w praktycznie nienaruszonym stanie) i idę
    >> do sklepu ją zareklamować. Problem polega na tym że dowiedziałem się z
    >> różnych źródeł iż sklep wysyła produkt do serwisu, serwis do producenta
    >> (austria i anglia), może to potrwać ponad miesiąc...
    > Zareklamuj z tytułu niezgodności produktu z umową - sklep wtedy musi
    > ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni.
    >> Tutaj pojawia się pytanie:
    >> czy mogę zażądać zwrotu pieniędzy? albo wymiany (na miejscu) na inny
    >> egzemplarz? Nie mogę znaleźć na UOKIK ustawy regulującej reklamację...
    >> Coś mi się obiło o uszy że mogę zażądać zwrotu pieniędzy do 7 dni po
    >> zakupie.
    > Możesz żądać wymiany na nowy egzemplarz, termin odpowiedzi sklepu to 14
    > dni.

    Istotne:
    To nie znaczy ze sklep wymieni w ciagu 14 dni. Tyle ma na rozpatrzenie
    reklamacji.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1