  • Data: 2003-03-20 18:45:51
    Temat: Re: reklamacja
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    graża wrote:
    > Kupiłam w listopadzie 2002 r. radiomagnetofon z cd w s supermarkecie
    > (nazwy pozwólcie narazie nie wymienię), no i się zepsuł zaniosłam go do
    > sklepu i słyszę że potrzeba opakowanie oryginalne z produktu , ja takiego
    > nie posiadam. Radiomagnetofon wzięto ale powiedziano mi że może być nie
    > uznana. Jakie są prawa konsumenta może ktoś zna linki do stron z
    regulaminem
    > obowiązującym w Polsce bardzo proszę o pomoc.

    www.federacja-konsumentow.org.pl

    Opakowanie - jeśli reklamujesz z tytułu rękojmi to bzdura, a jeśli
    chodzi o gwarancję - czasem zdarzają się takie wymagania, można by się
    zastanawiać, czy nie jest to niedozwolone postanowienie umowne. Jeśli
    będziesz mieć problemy zwróć się do Federacji Konsumentów lub
    powiatowego rzecznika praw konsumentów .

    KG