  • Data: 2003-03-20 18:33:49
    Temat: Re: reklamacja
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "graża" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:b5cqbf$5la$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam i proszę o pomoc w poniższej sprawie,
    > Kupiłam w listopadzie 2002 r. radiomagnetofon z cd w s supermarkecie
    > (nazwy pozwólcie narazie nie wymienię), no i się zepsuł zaniosłam go do
    > sklepu i słyszę że potrzeba opakowanie oryginalne z produktu , ja takiego
    > nie posiadam. Radiomagnetofon wzięto ale powiedziano mi że może być nie
    > uznana. Jakie są prawa konsumenta może ktoś zna linki do stron z
    regulaminem
    > obowiązującym w Polsce bardzo proszę o pomoc.
    > Ciekawe czy jak kupię telewizor, komputer, drukarkę , skaner, no i
    jeszcze
> [...]

    Obowiązek dostarczenia uszkodzonego towaru w oryginalnym opakowaniu
    zamieszczony był zapewne w karcie gwarancyjnej. Jeśli nie doczytałaś...
    Twoja strata i niestety nic na to nie poradzisz...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy GG: 268973
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających krajobrazów
    www przenoszę na http://kw1618.w.interia.pl